Derby, berberlere özel ürünlerini piyasaya sürüyor
Tek kullanımlık tıraş bıçaklarında Türkiye’nin lider markası Derby, berberlere özel sunduğu “Derby Professional” kategorisindeki ürünlerini, kişisel bakımı sanata dönüştüren ustalarla buluşturuyor.
Türkiye’de üretilen tek tıraş bıçağı markası Derby, berberlerin yüksek hacimli iş gereksinimlerini dikkate alarak profesyoneller için yeni bir kategori hazırladı. “Derby Professional” olarak lanse edilen yeni kategoride ağda, peeling kremi, nemlendirici krem, kil maskesi, krem kolonyası, saç jölesi, fön ve boncuk ağdası olmak üzere toplam 15 ürün yer alıyor. Erkek bakımında kalite ve yeniliği ön planda tutan çalışmalarıyla Derby, bu yeni kategori ile müşterilerine son derece konforlu bir bakım hizmeti sunmayı vaat ediyor.
“Berberlerden gelen talep üzerine Derby Professional’ı hazırladık”
Derby Jilet Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Ticaret Müdürü Serhat İkiz, tüketicilerin farklı beklentilerine hızlı cevap verebilmek için ürün kategorilerini sürekli geliştirdiklerini belirterek, yeni kategori hakkında şunları söyledi:
“Derby olarak müşteri deneyimini kolaylaştırmak için ürün kategorilerimizi sürekli yeniliyor ve geliştiriyoruz. Derby’yi sadece bir tıraş markası olarak değil, müşterilerimizin tüm kişisel bakım ihtiyaçlarına cevap veren bir marka olarak konumlandırıyoruz. Profesyonellerden ürünlerimizin daha yüksek adetli versiyonlarını üretme talepleri geliyordu. Market Berberlerin ihtiyaç ve taleplerini dikkate alarak berber kanalındaki ürün portföyümüzü tek bir kategoride buluşturduk ve ‘Derby Professional’ı lanse ettik. Kişisel bakım deneyimini güzelleştirecek yepyeni bir koleksiyon hazırladık. tüketicilerin mükemmel.” – İSTANBUL